lek. Łukasz Antolak

Specjalista ortopedii i traumatologii narządu ruchu

Ortopeda, traumatolog. Absolwent Akademii Medycznej w Warszawie.

Specjalizuje się w leczeniu zachowawczym oraz chirurgicznym schorzeń i urazów kręgosłupa, takich jak dyskopatie, przepukliny dyskowe, zmiany zwyrodnieniowe, kręgozmyki, kręgoszczeliny, osteoporotyczne i urazowe złamania kręgów, deformacje u dzieci i dorosłych – skoliozy, choroba Scheuermanna. W swojej praktyce w szerokim zakresie wykorzystuje nowoczesne metody chirurgicznego leczenia kręgosłupa.  Współpracuje z licznymi ośrodkami medycznymi zajmującymi się diagnostyką i leczeniem schorzeń kręgosłupa. Wykonuje zabiegi operacyjne kręgosłupa komercyjnie oraz w ramach umowy z NFZ- u dorosłych (MSS w Ostrołęce, SPZZOZ w Ostrowi Mazowieckiej) i u dzieci (WSDz w Warszawie).

Doświadczenie zawodowe zdobywał w renomowanych ośrodkach w Polsce i za granicą m.in. w Klinice Chirurgii Urazowej Narządu Ruchu i Ortopedii CMKP w Otwocku, Basel University Hospital (Szwajcaria) – prof.B.Jeanneret, Mayo Clinic (USA)- prof.M.J.Yaszemski, Clinique du Sport (Francja) – dr J.Destandau, University of Chicago Hospital (USA) – prof.B.Reider, Department of Spine Surgery of Nanjing Drum Tower Hospital (Chiny) – prof. Y. Qiu.

Jest członkiem krajowych i międzynarodowych towarzystw naukowych m.in. PTOiTr, PTChK, AOSpine. Wieloletni narodowy reprezentant Polski w ISMISS (International Society for Minimal Intervention in Spinal Surgery).

Wieloletni pracownik Kliniki Chirurgii Urazowej Narządu Ruchu i Ortopedii CMKP SPSK im. A. Grucy w Otwocku, Kliniki Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu Szpitala Dzieciątka Jezus w Warszawie, Kliniki Neuro-ortopedii Instytutu Reumatologii w Warszawie. W latach 2014-2017 pełnił funkcję Koordynatora ds. Chirurgii Kręgosłupa Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej STOCER w Warszawie, a w latach 2018-2020 funkcję Ordynatora Oddziału Chirurgii Urazowej i Ortopedii Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Ostrołęce.

Poznaj opinie Pacjentów tego lekarza

• Barbara Masny

Ortopeda Łukasz Antolak. polecam. spotkałam na drodze Anioła! 🙂
  • Ewa Kidawa

Lekarz, który od razu wzbudza zaufanie! Z dużą empatią do pacjenta, bardzo pomocny, polecam. Wizyta u innego lekarza, to był stracony czas i przedłużony ból, szkoda, że od razu nie trafiłam do P. Dr. Ł Antolaka.
  • Dominik Łepkowski

Doktor Łukasz Antolak profesjonalnie podszedł do sprawy, zbadał i przeprowadził dokładny wywiad, jestem Bardzo zadowolony.
  • Marcin P.

Polecam Pana doktora Antolaka wszystkim osobom które mają problemy z kręgosłupem. Dzięki niemu żyje normalnie i funkcjonuje bez bólu!
  • Anna Dragan

Pomimo okoliczności zdrowotnych wizyta przebiegła w bardzo przyjemnej atmosferze. Dr Antolak w bardzo przystępny i obrazowy sposób wyjaśnił przyczynę problemu i jego możliwe konsekwencje. Młodego pacjenta traktował jako pełnoprawnego partnera do rozmowy, uprzejmie i z szacunkiem. Jestem pod wrażeniem kompetencji lekarza.
  • Paulina Banaszek

Wspaniały lekarz z doświadczeniem. Podchodzi kompleksowo do sprawy.
  • Remigiusz Filipek

Dobra wizyta, lekarz spokojnie mnie wysłuchał. Udzielił wyczerpujących odpowiedzi. Dobrał jak sądzę najlepsze leczenie. 😀
  • Bogusz Jagodziński

Bardzo kompetentny, życzliwy i empatyczny lekarz. Dokładnie wyjaśnił przyczynę stanów bólowych i przedstawił potencjalne ryzyka zabiegu operacyjnego.
  • Andrzej Kondracki

Sine ira et studio – rzeczowo, zwięźle i na temat, ale przy tym otwarcie, przyjemnie i z dozą humoru. Mimo, że wizyta się przeciągnęła ze względu na szereg moich pytań i kwestii związanych z przepukliną i sekwestrem oraz szansami rehabilitacyjnymi lub operacyjnymi pan doktor był łaskaw na wszystkie kwestie odpowiedzieć merytorycznie, konstruktywnie i zrozumiale dla mnie. Na koniec wiążące decyzję i podane terminy kolejnych wizyt, wszystko bardzo klarownie i z kulturą.
  • Urszula Matej-Bil

Pan Doktor szczegółowo zapoznał się z wynikami rezonansu obecnego i poprzedniego. Wyjaśnił zmiany. Uspokoił i zlecił rehabilitację. Odpowiedział na wszystkie pytania. Liczę na poprawę. To była bardzo dobra wizyta, dzięki bardzo propacjenckiemu podejściu Pana Doktora.
  • Łukasz Gregorczyk

Profesjonalny, empatyczny, ze zrozumieniem tematu i potrzeb pacjenta! Dr Antolak pomógł zrozumieć mi naturę mojego problemu z plecami i przedstawić plan działania w doskonały sposób! Polecam!