Sonochirurgia

Wiemy, że nasi Pacjenci nie chcą się leczyć… Oni chcą szybko i skutecznie się WYLECZYĆ! Chcą pozbyć się bólu, ale często nie mogą lub nie chcą zdecydować się na operację chirurgiczną. Dlatego proponujemy leczenie sonochirurgiczne – metodę równie skuteczną a w wielu wypadkach nawet skuteczniejszą niż zabiegi operacyjne. 95% naszych Pacjentów pozbywa się bólu i podnosi komfort życia wracając do normalnego funkcjonowania.
Sonochirurgia to nowoczesna a przy tym niezwykle efektywna metoda leczenia Pacjentów z różnymi problemami ortopedycznymi. Znajduje zastosowanie w leczeniu Pacjentów, dla których jeszcze do niedawna jedyną możliwością pomocy była operacja chirurgiczna.Wielką zaletą zabiegów sonochirurgicznych jest właściwie brak jakichkolwiek przeciwwskazań.

Zabieg przeprowadzany jest w warunkach ambulatoryjnych, w znieczuleniu miejscowym pod stałą kontrolą aparatu ultrasonograficznego. Brak bólu, brak konieczności pobytu w szpitalu. Brak konieczności zwolnienia lekarskiego – Pacjent odczuwa pozytywny efekt praktycznie natychmiast i najczęściej już na drugi dzień może wrócić do pracy oraz codziennych czynności.

Jednak nie każda dolegliwość kwalifikuje się do leczenia tego typu. Dlatego w naszej klinice kwalifikują i przeprowadzają zabiegi wyłącznie chirurdzy ortopedzi z wieloletnim doświadczeniem – również w “tradycyjnej” chirurgii. Leczenie sonochirurgiczne jest skuteczne i bezpieczne. Można stwierdzić, że powikłania po tego typu zabiegach się nie zdarzają (w przeciwieństwie do operacji chirurgicznych, gdzie np. w operacjach cieśni nadgarstka powikłania dotyczą aż ok. 20% przypadków a ponad 10% wszczepionych endoprotez bioder wymaga tzw. rewizji w ciągu maksymalnie 10 lat od operacji 1 ).

Leczymy sonochirurgicznie dolegliwości obrębie nadgarstków (m.in. zabiegi hydrodekompresji zespołu cieśni nadgarstka), barków, bioder, kolan oraz kręgosłupów (zabiegi kriolezji).
1 – Kurtz S.M., Ong K.L., Schmier J. i wsp. Future clinical and economic impact of revision total hip and knee arthroplasty. J Bone Joint Surg Am 2007; 89 Suppl 3: 144–151.

Wybierz rodzaj zabiegu

Hydrode-kompresja