Noltrex

Co to jest preparat Noltrex?

Noltrex to swoista „proteza płynu maziowego”. Jest materiałem syntetycznym, który  poprawia lepkie właściwości płynu stawowego. Nie zawiera substancji pochodzenia zwierzęcego. Nie zawiera kwasu hialuronowego.

W jakim celu wykonuje się iniekcje z Noltrex’u?

Iniekcje z preparatu NOLTREX TM przywracają lepkość płynu maziowego w stawie, która jest zaburzona  na skutek zmian zwyrodnieniowych. Zmniejszają dolegliwości bólowe i poprawiają ruchomość w stawie. Dodatkowym atutem tego preparatu  jest jego działanie bakteriostatyczne dzięki zawartości jonów srebra.

Zalety Noltrex’u

• Działa ochronnie
    Wprowadzony do stawu całkowicie pokrywa równomierną warstwą żelu powierzchnię stawową oraz błonę maziową. Hydrożelowa warstwa tworzy efekt amortyzacyjny, zmniejszający obciążenia mechaniczne w stawie, co pozwala na zachowanie jednolitości chrząstki i powstrzymanie jej dalszych uszkodzeń
  • Rozdziela trące o siebie powierzchnie stawowe
    W wyniku odbudowania lepkości mazi stawowej następuje poszerzenie jamy stawowej, to znaczy fizyczne rozdzielenie stykających się i trących o siebie powierzchni uszkodzonego stawu. W ten sposób, dzięki zmniejszeniu tarcia, chrząstki stawowe chronione są przed uszkodzeniami mechanicznymi, a stały bodziec będący przyczyną bólu i zapalenia, zostaje oddalony
  • Odnawia maź stawową
    NOLTREX posiada właściwości poprawiające smarowanie, podobne do normalnej mazi stawowej. Preparat wprowadzony np. choremu na osteoartrozę stawu pomaga odbudować maź stawową, poprzez normalizację właściwości fizycznych w obrębie stawu
  • Zmniejsza dolegliwości bólowe wpływając na poprawę mechaniki stawu
  • Posiada działanie bakteriostatyczne

Wskazania do stosowania

NOLTREX jest przeznaczony do leczenia zmian zwyrodnieniowych stawów w każdym stadium.

• Zmiany zapalne skóry  w miejscu podania
  • Zakażenie lub zapalenie w obrębie stawu do którego chcemy podać materiał
  • Cukrzyca – jest przeciwwskazaniem względnym – ze względu na większą podatność  tkanek związaną z tą chorobą, należy zachować większą ostrożność przy podawaniu tego materiału w tej grupie pacjentów
  • Ciąża i karmienie piersią.

ZAPISZ SIĘ NA WIZYTĘ