lek. med. Marta Szymańska

Absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. Ukończyła staże chirurgiczne w Kanadzie (Bluewater Health, Sarnia, Ontario, 2004 r.) oraz we Francji (Hospital de la Cavale Blanche, Brest, 2008 r.)

Specjalizuje się w diagnozowaniu i leczeniu ortopedycznych problemów bólowych.

Jest prekursorem wprowadzenia do Polski metody HYDRODEKOMPRESJI – nieoperacyjnego leczenia cieśni nadgarstka. Metody, która w małoinwazyjny sposób pozwala pozbyć się uciążliwego drętwienia i bólu rąk.

Jej działania w większości skupiają się na medycynie mini-inwazyjnej. Są alternatywnym rozwiązaniem dla osób, które z różnych względów nie chcą lub nie mogą poddawać się zabiegom operacyjnym.

Szczególnym zainteresowaniem dr Marty Szymańskiej jest sonochirurgia – zabiegi oraz iniekcje wykonywane pod kontrolą USG ( jak np. Barbotage)

Wykonuje iniekcje p- zapalne oraz regeneracyjne stawów obwodowych i ścięgien z użyciem preparatów z kwasu hialuronowego i kolagenu oraz blokady p- bólowe.

Jej aktualnym kierunkiem rozwoju zainteresowań i umiejętności jest leczenie bólu kręgosłupa za pomocą iniekcji dostawowych tzw. kriolezja.

Stale uczestniczy w międzynarodowych konferencjach aby zdobywać najnowszą wiedzę z zakresu leczenia bólu.

Pacjenci doceniają empatyczne podejscie i zaangażowanie Pani doktor na każdym etapie leczenia. Dzięki ich opiniom zdobyła miejsce na podium w rankingu najlepszych lekarzy wg portalu Znany Lekarz.

Mówi biegle po angielsku, francusku, niemiecku. Posiada prawo wykonywania zawodu zarówno w Polsce jak i w Niemczech.

OPINIE ZE ZNANEGO LEKARZA

ZAPISZ SIĘ NA WIZYTĘ