Konsultacja ayurvedyjska

Na czym polega konsultacja ayurvedyjska?

To unikalna metoda kompleksowej diagnozy, umożliwiająca rozpoznanie indywidualnej konstytucji oraz wnikliwą analizę obecnego stanu równowagi psychofizycznej.

To niezwykle czułe i precyzyjne badanie pozwala wykryć pierwsze symptomy zaburzeń już na poziomie tkanek, narządów oraz subtelnych sił witalnych, dzięki czemu możliwe jest zapobieganie chorobom na długo przed ich pojawieniem się.

Przed spotkaniem wysyłam ankietę, która pozwoli mi lepiej przygotować się do konsultacji.

W ramach 90-cio minutowego, indywidualnego spotkania ustalam – prakruti – przyrodzoną kompozycje trzech dosz – żywiołów, niezmienną podczas całego życia, oraz – vikruti – przyczynę zaburzeń emocjonalno-cielesnych. Na tej podstawie rekomenduję: dietę, zioła, zabiegi i terapie ayurvedyjskie, masaże, rodzaj aktywności, ćwiczenia oddechowe oraz styl życia odpowiedni dla danej konstytucji.

Ayurveda pozwala przede wszystkim zapobiegać chorobom i zatrzymywać procesy chorobotwórcze, dlatego główną gałęzią ayurvedy jest profilaktyka.

Dla kogo jest konsultacja ayurvedyjska?

Ayurveda jest także niezwykle skuteczna już przy istniejących problemach i objawach, takich jak, m.in.: nadciśnienie, hashimoto, migreny, problemy z zatokami, zatkany nos, przewklekłe zmęczenie, bezsenność, depresja, choroby skórne, wysoki cholesterol, nadwaga, alergie, problemy trawienne, zanieczyszczony i rozregulowany organizm i wiele wiele innych.

Bardzo często pacjenci nie wiedzą, jak dobrze można się czuć.

Stosując się do zaleceń, zadbasz o swoje zdrowie i powrócisz do równowagi.

Chcesz umówić się na konsultację z naszym specjalistą?

Zadzwoń do nas lub wypełnij formularz, skontaktujemy się z Tobą!

Zobacz: Gabinet Ajurwedyjski