Oferta specjalna CRS Clinic dla pływaków

CRS Clinic w sporcie

CRS Clinic to klinika ortopedyczno-fizjoterapeutyczna specjalizująca się w profilaktyce i leczeniu dysfunkcji narządu ruchu. Zapewniamy kompleksowe usługi:

• diagnostyki lekarskiej
  • zabiegów regeneracyjnych tkanek
  • specjalistycznej fizjoterapii
  • Treningu Medycznego
  • profilaktyki urazów w sporcie

Posiadamy 10 letnie doświadczenie w pracy ze sportowcami – zarówno amatorami, jak i zawodnikami z najwyższej półki. Mieliśmy zaszczyt współpracować m.in. z Polskim Związkiem Pływackim, Polskim Związkiem Tenisowym, Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki, opiekując się reprezentantami Polski, w tym mistrzami Europy i mistrzami świata.

Trening medyczny w pływaniu

Z doświadczenia wiemy, że bardzo często przyczyną przeciążeń i kontuzji jest niewystarczające przygotowanie ogólnorozwojowe zawodnika. W pływaniu szczególnie ważne jest umiejętne połączenie elastyczności ciała z odpowiednią stabilizacją stawów i kręgosłupa. Dlatego opracowaliśmy dedykowane programy profilaktyki urazów bazujące na metodyce Treningu Medycznego. Są one połączeniem tzw. testów funkcjonalnych, czyli testów wzorców ruchowych wykorzystywanych w fizjoterapii wspartych naszą wiedzą z zakresu anatomii i biomechaniki oraz naszym wieloletnim doświadczeniem.

Korzyści dla Was

Naszym celem, realizowanym we współpracy z trenerami pływania jest:

• zmniejszenie ryzyka przeciążenia ciała;
  • korekcja techniki pływania;
  • poprawa wzorców ruchu (zwiększenie elastyczności i zakresu ruchu w stawach, poprawa koordynacji nerwowo-mięśniowej);
  • optymalizacja pracy łańcuchów mięśniowych tak by intensywny trening skutkował lepszymi wynikami a nie bólem i uszkodzeniem tkanek.

Uzupełnieniem naszych działań powinien być odpowiedni, dostosowany do cyklu treningowego program odżywiania i nawodnienia organizmu.

Zapraszamy serdecznie!

Zobacz: Oferty specjalne