Specjaliści współpracujący

mgr Agnieszka Cedrowska

Jestem certyfikowaną fizjoterapeutką uroginekologiczną, absolwentką Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. Posiadam ponad 10-letnie doświadczenie w pracy z pacjentami ortopedycznymi i neurologicznymi, jednakże od dłuższego czasu swoje zainteresowania kieruję w stronę fizjoterapii, gdzie kobieta jest w centrum uwagi, niezależnie od etapu życia, na którym się właśnie znajduje.

Specjalizuję się w kompleksowej terapii kobiet, zajmuję się fizjoterapią:

• dna miednicy
  • nietrzymania moczu, gazów, stolca
  • obniżenia/wypadania pęcherza moczowego
  • obniżenia/wypadania macicy, odbytnicy
  • przed- i po- operacyjną (zabiegi uroginekologiczne)

Pracuję także z kobietami w ciąży. Wykorzystuję bezpieczne techniki na tkankach miękkich oraz odpowiednio dobrane ćwiczenia, aby mogły przejść przez ten szczególny czas bez dolegliwości bólowych, przygotowane do porodu i do podjęcia trudu związanego z opieką nad maluszkiem. Zajmuję się także pacjentkami odczuwającymi różnego rodzaju dolegliwości bólowe w obrębie miednicy mniejszej (bolesne miesiączkowanie, vulvodynia).

Chętnie przekażę mnóstwo wskazówek kobietom zamierzającym założyć rodzinę, aby były świadome prawidłowej pracy mięśni dna miednicy, co zaprocentuje w przyszłości i uchroni je przed potencjalnymi dysfunkcjami (np. wysiłkowym nietrzymaniem moczu) oraz pozwoli żyć bez bólu kręgosłupa.

Pomimo odbytych wielu szkoleń z zakresu fizjoterapii ogólnej oraz uroginekologicznej nadal systematycznie się dokształcam, aby móc jak najlepiej pomagać swoim pacjentkom.

Wykształcenie:

• Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, Wydział Fizjoterapii, studia magisterskie

Kształcenie podyplomowe:

• Fizjoterapia w nietrzymaniu moczu i stolca oraz w obniżeniu narządów miednicy mniejszej
  • Podejście osteopatyczne w terapii dna miednicy
  • Kinezjotaping (kurs podstawowy z rozszerzonym), kinesiotaping kobiet w ciąży
  • Terapia Manualna wg Kaltenborna-Evjentha
  • PNF rozwijający
  • PNF w leczeniu bólów krzyża
  • Masaż głęboki tkanek miękkich
  • Yoga in Preventive Healthcare

Udział w konferencjach i kongresach (2017-2018):

• Konferencja- Położna na straży fizjologii- Poród drogami i siłami natury.
  • II Międzynarodowy Kongres Polskiego Towarzystwa Uroginekologicznego

Więcej o fizjoterapii uroginekologicznej na www.rehabilitacjawginekologii.pl.